Zwrot
ZWROT TOWARU ORAZ NALEŻNOŚCI
Zwrotu towaru należy dokonać w terminie 30 dni od momentu odebrania towaru od kuriera. Zwracany towar nie może posiadać śladów użytkowania oraz musi posiadać wszystkie oryginalne metki.
Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy na podane konto bankowe w formularzu zgłoszenia zwrotu.
Krok po kroku jak dokonać zwrotu towaru:
- Poinformuj nas w wiadomości e-mail o zamierzonym zwrocie towaru na adres: zwrot@carmela.pl
- Wypełnij i podpisz formularz „zgłoszenie zwrotu” (dostępny na dole strony).
- Zapakuj starannie zwracany towar, dołącz wypełnione zgłoszenie zwrotu oraz paragon lub potwierdzenie płatności. Całość odeślij pod niżej wymieniony adres firmy lub do paczkomatu InPost.
Adres firmy:
Michał Puto NEZILLO
ul. Pocztowa 8f
26-200 Końskie
Numer i adres Paczkomatu InPost:
KNO02N
ul. Gimnazjalna 13
26-200 Końskie
tel.: 504085533
Warto zadbać o staranne zapakowanie, tak aby nie doszło do uszkodzenia produktu, co tym samym pomoże uniknąć ewentualnych wątpliwości.
NIE ODBIERAMY ZWROTÓW ZA POBRANIEM. PROSIMY NIE WYSYŁAJ PRODUKTÓW LISTEM POLECONYM.